Instructies creëren en delen WP-admin account

Om aan de slag te kunnen, moeten we op je site kunnen inloggen. Jij bent de eigenaar, dus jij moet ons daarvoor toegang verlenen.

Maak voor ons aub een eigen “gebruikersaccount” aan met volledige admin rechten. Dat klinkt misschien ingewikkeld, maar is het niet. In de video hieronder leggen we uit hoe je dat doet. Daaronder hebben we de instructies ook nog eens stap voor stap uitgeschreven.

In een paar stappen uitgelegd:

– log in op je website met je eigen gegevens
– ga in de linker zwarte balk naar Gebruikers -> Nieuwe toevoegen
– vul in bij gebruikersnaam (verplicht): wpdesk
– vul in bij E-mail (verplicht): webmaster@wpdesk.nl
– Klik het vinkje aan bij “Gebruikersmelding versturen”
– Kies als rol “Admin” of “Super Admin”
– Klik op de knop ‘Nieuwe gebruiker’
– Klaar! Je kunt uitloggen.

Wij krijgen vervolgens automatisch instructies gemaild waarmee we aan de slag kunnen.

Loop je tegen problemen op? Laat het ons weten!